Lördag 21juni

Sitter här och lyssnar på Regina Spektor. Helt sjuukt underbar röst
http://www.youtube.com/watch?v=BSJQ1St1OnQ
Blir helt lugn, de är rätt så ovanligt :p
En annan som visar hennes otroliga skicklighet på piano och på att sjunga
http://www.youtube.com/watch?v=jx_655_mL5U&feature=related

Så vad hände på midsommaren då?
Jo, sätt er ner och låt mig berätta en berättelse om den gamla goda tiden.. nämligen igår.
Åkte till hallonbergen för att M fyllde 23. Jag och N visste precis vad vi skulle köpa. Om det fanns den
perfekta presenten skulle det vara den här.
Ett flak med Sofiero. Gudarnas näktar. Men till våran fasa så såg vi att poolen (norska för systemet)
var stängt!!! Åh nej, skulle våran present förbli bara en perfekt idé? Skulle hela hennes födelsedag bli förstörd?
Vi bestämde iaf oss för att åka till några andra pooler för att se om det var samma dystra syn där.. vilket det var.
Vad lärde vi oss av det? Jo, systemet är ALLTID stängt på midsommar( fast jag tycker det borde vara lördagsöppetider)
Man går jue oftare till system än till tandläkaren. Borde finnas akuttider (Lämnas in i systemets förslagslåda)

Men som tur är så är man lite av en Mcgyver så vi tog vad vi hade. Heineken samt ett gäng Guld och tejpade och plastade ihop ett eget flak. Det skulle bli en given succé.
Fick låna L´s parkering i garaget.. kan ju disskuteras om det är säkrare eller inte i hallonbergen. Hos M blev det tårta och en massa kaffe. Någon som inte skulle dricka så mycket kaffe är hennes morfar som är känd för att dra igång historier om hur det var på hans tid. Tänk er farfar Simpson. Men iaf så blev det lite senare på kvällen och biran och de lite starkare sakerna dök upp. Runt 11snåret bestämde vi oss att dra till stan. Vi struntade i vilket ställe vi skulle till sålänge det var drag.
MEN! Likt systemet så hade alla ställen stängt på midsommar, vad var detta? Has the whole world gone bananza?
Vi roamade gatorna ett tag efter ett nattöppet ställe. Men mer drag än 7eleven blev det inte. Fast upptaggningen innan utgången hade vart tillräckligt kul så alla drog hem. Älskar verkligen att gå hem sent en sommarkväll. Allt är helt dött, bara en fågel som kvittrar 100km bort. Lite 28dagar senare...mysigt.
 Lördag
Sov väll till ett typ. Tänkte att åka och hämta bilen nu skulle inte vara en sån bra idé. Försökte få tag på M, men verkar som om Luxenburg har något anti-Comviq skydd runt sig och inga sms kan komma fram. Fan vad jag saknar henne.
Skulle gett vad som helst för att vakna upp med henne bredvid mig. Menmen får se vad som händer, får iaf träffa henne nästa helg:)
(Nej vi är inte nakna)
Tyckte inte jag direkt var vid mina bästa sinnesfulla bruk innan klockan slog 6 då jag åkte och hämtade bilen.
Skjutsade L och hennes vännina till sumpan. De skulle till Garbo. Men Garbo tyckte väll som alla krogar kvällen innan att ha öppet på midsommar helgen inte var så roligt. Så de gick till sumpans finest istället. Greens! Otroligt trevligt ställe, om ni inte vart där TRY IT! Nej nu ska jag slagga. Har lite planer imorn, får se hur många av dem som blir av. Vädret kan bestämma tyvärr.. Sen det här jävla sverige vädret... Börja med 3timmar 30graders värme, baka in lite regn i ca 30min. Låt en hagelstorm med starka vindar låta degen svalna och avsluta med lite mer sol. Vadfan måste man ha med sig en garderob för att kunna vistas utomhus? Nej nu får Regina lugna ner mig lite...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla fjolltext, eru bög eller

2008-06-23 @ 00:17:57
Postat av: Matte

Yepp :D you bet mr!

2008-06-23 @ 13:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback