Måndag 26Maj

Så! ny dag, ny vecka.

Idag var faktiskt en av de bästa måndagarna på länge. Började med att man åkte till skolan och var där någon timme. Sedan träffade jag M och vi satt och fikade lite i vällingby Kollade läget samt planerad lite inför midsommar.
Det var ju så sjukt bra väder idag så jag fick ett otrolig sug på att ut och gå lite.Slutade med att jag tog en lätt promenad på en mil. Sen nu på kvällen mötte jag upp S i sumpan och gick för första gången på ett bodypump pass. Det är sån sjuk skillnad på att träna styrka istället för uthållighet och rörelse. Sen att man kommer känna av  låren imorgon... geeez. Jag tränar väldigt sällan benen, så det kommer att bli tungt. Men det återstår att se.

Så hur var helgen då?? Jo, tack. Den rullade på bra faktiskt. I Fredags så skulle jag och ett gäng öva ölspelet inför schlager-lördagen. Tror jag aldrig snapsat upp en vinare förut... Farligt spel det där. Tro mig, jag har inget emot sex. Men det är inte en bra siffra i ölspelet! Kvällens höjdpunkt var när en viss L skulle sträcka sig över bordet för att slå tärningen och i all sin ära slår ner allt som innehåller vätska likt ett bowlingklot som mejar ner käglor. Husets herre blev inte så glad, men vi andra kunde inte hålla oss från att le lite. Var något trött på morgonen när A skulle upp morgonen vid halv sex tiden för att jobba under elit-loppet. Tur att det bara var att somna om och vakna fem timmar senare:) Tror hon väsnades lite extra för att ge igen från föra gången då jag var sådär extra morgonpigg.

Så åkte hem och väntade in M. Han dök upp vid två tiden. Vi hade bestämt att fixa lite på bågarna är det var så bra väder. Blev ett jäkla putsande och skruvande. Men blev helnöjd med resultatet. Ska dock förbi han lite senare i veckan och fixa lite till. Var rätt sugen på att följa med honom på en tur efteråt men hade bråttom till en kompis som skulle firas. Tyckte själv att min och F present var den bästa. Tror att innerst inne tyckte han det med. Kvällen föt på bra med lite schlager (Island var klart bäst) Men alla höll inte med. Efter det så delades folket upp. Vissa fastnade framför Guitar Hero medan vi andra körde lite öl-spel. Jag och M hamnade i en vild diskurs. Det visade sig att det finns folk som blir aggresiva när det drukit och inte riktigt blir på bästa diskurshumör. Men vi kom överens lite senare efter ett långt snack på balkongen. Tycker för övrigt att de inte är schyst att hålla folk uppe tills klockan sju och sedan väcka dem klockan tio med att visa bilder där man ligger och kramar däck!
Ja vadå? Jag har vaknat upp brevid värre...och mysigare...


Blev en riktig bakissöndag. Pizza, DS i fillingarna på balkongen. Purfekt.

(Bonus) Bästa "komplimangen" -mmm, vad gott ditt hår luktar. Det luktar tvättstuga!



Kommentarer
Postat av: LysiWicked

'(Bonus) Bästa "komplimangen" -mmm, vad gott ditt hår luktar. Det luktar tvättstuga!'



haha xD vem sa d till vem? d måste ha vart efter att ja drog.

2008-06-22 @ 20:19:13
Postat av: Matte

Ingen du träffat :p var på lördagsmorgonen

2008-06-23 @ 22:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback