Nemen...

Haha när man talar om trollen.
Pratade med Nicke för ett tag sen och mobbade honom lite för att han skaffat sig en blogg. Men sen erkännde jag att jag hade en med för ca 2 år sen. Sen när va kollade så finns den kvar. Vad kan man säga har hänt sen sista jag skrev då... Jo, det blev iaf en pegasus tattoo

 K1 galan vet helt galen. Sjukt härligt!
Jaa sen har det väll hänt ca 10000000saker, men för att bespara plats på servern hos stackars blogg.se så hoppar vi lite. Tänkte börja skriva lite då och då, för sen om ett par år så kan man se tillbaka på hur man såg hela världen nu :)

Jaja det blir nog bra iaf
Bästa dryck? Loka, Red bull, Dr pepper
Bästa alkoholdryck? Vodka redbull, Guinnes
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? inget godis... hellst
Favoritglass? Blir väll Ben and Jerrys
Hur mycket shoppar du för varje månad? Shoppar vad???
Favoritplagg? Mina sköna blåa badbrallor och ett linne
Hatplagg? Stora Thirts...
Jobbar eller pluggar du, och vart? pluggar krim på SU, men är klar om en månad (bara pluggat en termin)
Vad vill du bli? Officer kanske typ
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ja som fan, sjukt intressant
Är lönen viktigast? Nea, antingen har man ett trist jobb med en jätte hög lön, eller ett roligt jobb med okej lön

Boende: Snart :)
Lägenhet eller hus? Lägenhet
Drömboende? I ett stort jävla slott med vallgrav, fan vallgrav ska vi alla ha...
Landet eller mitt i stan? Jag är nog en citymänniska. Landet i all ära men.. inte hela tiden
Har du barn? Not what i know of...
Är otrohet okej? nej! Aldrig!
Älskar du någon? Gör jag väll :)
Betyder familjen mycket för dig? ja det är klart!
Är du lojal? I would think i am, yes!
Tycker du om att dricka dig full? Salongsberusad självklart, känns som man passerat ett visst stadie där man ska va dyngrauk varje gång man är ute
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? hemmafest!! Men inte om det Mondaybar

to be concluded...


Kommentarer
Postat av: suz

"känns som man passerat ett visst stadie där man ska va dyngrauk varje gång man är ute"

HAHAHHAHA

2008-05-11 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback