Remember Remember the 11th of december

Så, efter ett otrolig långt uppehåll så är hans majestät honungen tillbaka i bloggen (jag alltså)
Börjar äntligen få lite pli på lyan nu. Men fy bubblan vad möbler ska vara dyra! Blir en möbel i månaden ungefär.
Så lagom till påsk om fem år så står väll den färdig möblerad. MEn det är ruskigt kul att gå o spåna på vad man vill ha, trodde
aldrig de skulle vara så svårt med något så enkelt som belysning.

Så en liten recap på vad som hänt på sistone... Ja hur kan så lite ta sån otrolig tid? Känns som man måste börja
knappra E för att få några timmar till på dygnet. Sitter iaf åter i skolbänken för VU1. Har provet på torsdag, inte direkt raketforskning men iaf. Tur att juridiken
har såna raka svar och inte typ "Förklara med egna ord den industriella revolutiones biologiska mångfald och hur den påverkade arbetarnas kamp. 8-16A4 sidor"
Bah:
"öööööööööööööööööööööööööööööööööööööhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh I FOLD"i 10 sidor... Fast måste erkänna att man saknar skolan, sitta 
med sin bok och en kaffe brevid sig i timmar och läsa. Speciellt nu när det börjar närma sig vinter och solen har gjort sina 5timmars tjänst i Sverige för i år!!!!
Fast jag trivs sjukt bra på jobbet, de ska jag inte sticka under stolen med. Kunde vara värre. Som man får höra av kompisar hur de vantrivs på jobbet och bara längtar
efter att få komma därifrån. Då ska man inte jobba kvar!

Ska få börja jobba som Disponibel, kan bli spännande att se vart de leder. Ska ut på skolpub imorn och planera lite om technokryssen i december (Därav titeln)
Sen blir de utgång på torsdag med kurskamraterna (Ja de som vi inte gillar skickar vi till Tiptop i sann poliskolan anda) veckan avrundas med några bärs hemma hos mig
och en tur till Greens med M&M samt N. Ska "bara" dricka en öl. Jo tack tjena, de vet vi alla hur de brukar bli. Man är bäst i världen, odödlig, Tom Cruise är ens brorsa och 
ens kontokort har plötsligt fått en generös insättning på en massa miljoner man kan spendera under kvällen. *host* men som sagt EN öl ska jag ta iaf.

Ne ska vara lite social mot anso nu.

Dagens I-Landsproblem:
Att man måste knyta upp 100påsknutar innan man hittar en påse som är större än en Shihtzus huvud

Kommentarer
Postat av: Katta

hahaha, du har så rätt så..själv är jag kungens älskarinna så jag får en skälig ersättning på några hundra tusen i månaden.. det är HELT sant.



öööööhhhhhhhö..

2008-10-14 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback