Tisdag 7 April

Allt blir inte alltid som man tänkt sig.

Nej, allt blir verkligen inte alltid som man tänkt sig eller vill. Vad kan man säga vintern är slut och kanske
också därmed vinterrugget och känslan att man inte behöver vara ensam. Eller kanske bara mycket att tänka på?
Fast varför ska man lägga ner energi på något som känns fel, kanse bara hoppa in i bilen och köra mot okänt mål.

Lite som nu. Jobbar bara två veckor till på regeringskansliet. Fick reda på idag att jag fick jobbet i sumpan.
Jag och två till ska med och starta upp ett nytt objekt. Kommer bli riktigt spännande att se hur det blir. Fast jag kommer
sakna mina otroligt sköna kollegor på RK. Finns få stället som det. Känner en del som får ångest på söndagar och avskyr sitt jobb. (Borde kanske byta då?) men de har hamnat i bekvämlighetsställningen. De är inte "värt" att chansa och prova på något nytt. Men jag ser nästan fram emot jobbet. Ja.. inte själva jobbet utan snarare kollegorna. Har inte haft
något liknande jobb där man kommer sina kollegor så nära som nu. Gör jobbet värt att jobba för helt enkelt :p


Men nu till något helt annat!
Så vad hände i helgen? Jo jag proppade i mig medicin för 600spänn och drog till Jesp´s inflyttningsfest på fredagen.
                           
I brist på glas så bjöds det bål i en röd skurhink. Som fylldes på med en liter brännvin i timmen (utan att spädas)
Men otroligt fräsh lägenhet har han iaf. Sedan erbjöd lördagen på sånt otroligt j*vla bra väder att vi drog ut ett gäng o
glasa och spelade SuperBowl.
                       
Later that night...
Drog vi ett gäng till Stenis lya och föra lite till Qlimax och hardstyle.


Sen så drog vi till Garbos. Första gången jag var där sedan ombyggnaden. De
hade fräshat upp stället som f*n. Men musiken... ajajaj. Var som de hade en playlist
i winamp och plockat alla dagens radiolåtar. Naeee får som de kanske blir GK istället
i fortsättningen. Sen blev de efterfest och melonlikör (JA, det finns något så sliskigt)
vid vattentornet.
           
               (Stenis)                                       (Vattentornet)


På söndagen dök Anso upp och gav lite tips om lägenheten. Helt klockrena ideer om sovrumet.
Hehe så fort jag frisknat till o spacklat klart (och målat) om hallen så blir det sovrummets tur att
möta Herr Spackelspade och Dr. Pensel.



F*n varför kan inte Tattueraren ringa. Väntat två veckor snart! Är galet sugen på att se vad han har skissat upp för
schyst Cerberus bild.

More to come in the week. Hang in there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback